Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток № 1 до наказу
В.о.керівника апарату
Заставнівського районного суду
Чернівецької області
від 28.07.2016 № 12-к
умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної
посади державного службовця категорії «В» -
секретаря судового засідання Заставнівського районного суду
Чернівецької області
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
Здійснює судові виклики і повідомлення; перевіряє наявність та з’ясовує причини відсутності осіб, яких було викликано до суду, і доповідає про це головуючому, оформлює заявки до підрозділів Національної гвардії України, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень; здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді; забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами; веде журнал судового засідання; здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні під час розгляду справи; виписує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання, та про стягнення штрафу за неявку до суду; оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. Опрацьовує справи і документи з обмеженим доступом з грифом «Для службового користування». Після кожного судового засідання надає інформацію про результати розгляду справи для внесення відповідних записів в обліково-статистичну картку та ведення відповідного обліку справ, призначених до розгляду. Виконує інші доручення головуючого в судовому засіданні та керівництва суду. |
||
Умови оплати праці |
Відповідно до Постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 із змінами внесеними згідно з Постановою КМУ від 05.05.2016 № 322 та штатного розпису на 2016 рік посадовий оклад секретаря судового засідання Заставнівського районного суду Чернівецької області 2240,00 грн. Крім посадового окладу заробітна плата секретаря судового засідання, відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу», складається з:надбавки за вислугу років; надбавки за ранг державного службовця; виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця; виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою; премії (у разі встановлення).
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
На період відпустки по догляду за дитиною до з-річного віку |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Відповідно до статті 25 Закону України від 10.12.2015 №889-VІІІ «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №563, в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015№ 167) або копію довідки про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку); 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік згідно зі статтею 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». Термін прийняття документів – 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
16 31 серпня 2016 року о 14 годині в приміщенні Заставнівського районного суду Чернівецької області за адресою: м. Заставна, вул. Незалежності,95
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Гороховська Наталія Іванівна тел.: 03737 3-15-36 e-mail: inbox@zs.court.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності |
|||
Загальні вимоги* |
|||
1. |
Освіта |
вища |
|
Ступінь вищої освіти |
не нижче молодшого спеціаліста або бакалавра |
||
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільно |
|
Спеціальні вимоги** |
|||
1. |
Освіта |
Вища за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
|
2. |
Знання законодавства |
Конституція України, Кодекси України: Цивільний процесуальний, Кримінально-процесуальний, Кодекс Законів про Працю та інші, Закони України "Про судоустрій та статус суддів", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші, рішення Конституційного Суду України, акти Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, постанови Пленуму Верховного Суду України та Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Наказ Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173 «Про затвердження Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», інші інструкції та рекомендації Державної судової адміністрації України з питань діловодства та державної служби. |
|
3. |
Професійні чи технічні знання |
знання діловодства, архівної справи, інформаційної безпеки, електронного документообігу, прийняття ефективних рішень, раціонального використання комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення, офісної техніки, а також автоматизованих систем діловодства. |
|
4. |
Спеціальний досвід роботи |
Не потрібен |
|
5. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування |
|
6. |
Особистісні якості |
володіння аналітичними здібностями, лідерськими якостями, умінням обґрунтовувати прийняте рішення, дисциплінованість, відповідальність за доручену справу, здатність швидко вчитися, креативність, гнучкість, уміння працювати в стресових ситуаціях |
|
* Відповідно до статей 19, 20 Закону України «Про державну службу».
** Визначено суб’єктом призначення з урахуванням вимог спеціальних законів, що регулюють діяльність відповідного державного органу, в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, та з урахуванням вимог посадових інструкцій.