flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

 

 

ЗАСТАВНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД

 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

вул. Незалежності,95, м.Заставна, 59400, тел. факс (03737) 3-15-36,

e-mail: inbox@zs.cv.court.gov.ua, вебсайт https://zs.cv.court.gov.ua

код ЄДРПОУ 02885638

 

 


 

НАКАЗ

 

12.02.2020р.                           м.Заставна                                    № 03-03/03//20

 

 

Відповідно до статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації» (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року №740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (із змінами), з метою належного ведення діловодства в суді, -

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації Заставнівським районним судом Чернівецької області (додається).
  2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника апарату суду Піцик І.І.
  3. Наказ №62/12 від 19.09.2012р. вважати таким, що втратив чинність.  

 

 

 

                                

Голова суду                                                       Ярослав СТРІЛЕЦЬ

 

 

 

 

 

 

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                Наказом голови Заставнівського

районного суду Чернівецької області

                                                                     від 12.02.2020р. №03-03/03/20

 

ІНСТРУКЦІЯ про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк  документів, які надаються запитувачам інформації

  1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» із змінами, визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Заставнівським районним судом Чернівецької області.
  2. Заставнівський районний суд Чернівецької області, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій областіпро кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  3. Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій областіне пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
  4. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій областіна підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області для надання його запитувачу інформації.
  5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N740 (із змінами).
  6. Оплата рахунку на відшкодування  фактичних  витрат на копіювання або друк окументів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
  7. Після надходження коштів на рахунок ДСА України від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій областіповідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області на рахунок ТУ ДСА в Чернівецькій області.
  8. Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій областіупродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт підрозділ, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ надає копії документів до сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  9. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ДСА України, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій області повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату A4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату A3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

 

Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток 2

 

Надавач послуг:         Територіальне управління Державної судової                   

                                      адміністрації України  в Чернівецькій області      

 

Реєстраційний рахунок:            

МФО банку:                                 

Код ЄДРПОУ:                             

Платник:                _______________________________________________________

                                   

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

4.

Втрати за виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

     

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

                          (підпис)                                                                               (підпис)сі права захищені